290909

 

Förhållandelistan 2010

Vad heter ni? Sharlee och Simon
Hur blev ni tillsammans? okej, i denna fråga så är frågan inte hur vi träffades men vi träffades faktiskt på bilddagboken.se, jag kommenterade Simons bdb och sen svarade han och frågade efter msn. Sen pratade vi i en månad och sen bestämde vi en träff 18 september 2009 på bio, efter det så fortsatte vi dejta och sen kom vi på att vi faktiskt var kära... så vi fortsatte att dejta och sen när vi var med varandra den 29:e september så frågade jag ''är vi tillsammans nu?:$'' och då fick jag ett ja:)
Hur länge har ni varit tillsammans? 7 månader och 20 dagar
Vad är erat bästa minne tillsammans? det är många ♥ men Stockholm var underbart.
Har ni duschat tillsammans? många gånger 
Har ni haft sex med varandra? hmm... ;)
Om ja, vart då? hemligt
När hade ni sex senast? hemligt
Vart hade ni sex då? hemligt
Älskar ni varandra? ja!
Vad är det bästa med honom/henne? hela simon är bäst! omtänksam, snäll, ställer upp osv:)
Har han/hon någonsin fått dig att gråta? mm
Har ni bråkat någon gång? ja
Har ni sovit hos varandra? ja
Är han/hon äldre eller yngre än dig? två år äldre
Vart träffades ni första gången? på bio
Vart var ni när ni pussades första gången? på bio
När ska ni vara med varandra nästa gång? imorgon
När träffades ni sist? en snabbis igår
Vart älskar du att bli pussad av honom/henne? munnen och pannan
Vill du gifta dig med honom/henne? jag vet inte ens ifall jag vill gifta mig :o
Beskriv honom/henne med ett ord: världens bästa vän o kärlek! sorry...fyra ord.
Är ni lyckliga tillsammans? ja, det är vi!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0