Tandreglering

Hellu dudes :D En skolonsdag är förbi, så skööööööönt. 2 dagar kvar tills betygen är satta, 2 dagar... ? Ja precis.

Globaliseringsdebatten... hur den gick? Hm. Dåligt tycker jag pga mina förutsättningar, men jag var där och gjorde den. Så bara det är godkänt. Var hos tandregleringen idag också, as you know. Men det blev ingen tågräls för mig idag, kollade mina tänder osv... En sak fick jag panik av. En sked som kollar bettet också var det massa gegg där i. Överbettet var VÄRST! Thougt I should die, men jag lever! Tack gode gud. Nu har mina kära tandläkare skickat en remiss på om jag ska dra tänder eller inte innan jag ska få tandställning, så jag är på god väg att få en:D nästa gång åker den förmodligen dit. Aj aj aj...

Gjort ekvationskompletteringen................ Omg jag hoppas jag spikade det för jag ska ha Godkänt i matte!!!!!! Nu ska jag slänga ner lite maskar i magen som inte är nåt annat än nudlar, sen ska jag förbereda mig inför min tyskaredovisning och svenskaredovisning. Nervigt värre.



Hade.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0