Stressad

Jag vet att jag pratar mycket, men det kommer en videoblogg. Så fort jag känner mig manad!!!!!!!!!! Det är fan läskigt. Ja.

Varför kommenterar ni aldrig? Jag känner mig övergiven och ledsen. Det är så tråkigt........

Okej, ANDRA GÅNGEN JAG ÄR DESPERAT I MIN BLOGG. Men det ä löööögnt, jag är mänsklig jag Å.
¨
Jag har ett sådant jobbigt liv just nu... Det enda som cirkulerar i mitt huvud är:
Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien) Kreta VM (Holland vs Brasilien)


Allvarligt... Det sätter sig på psyket. Jag vill bara till Kreta och jag vill att Holland ska vinna ALLT ALLT ALLT!!!!!!!! JAG ÄR GALEN. Ja fattar ni?! ALLT!
¨
Är jag störd eller är jag mänsklig? Jag är onormal, psyko och mänsklig och normal.

päasofkazpj fäasp (finska av något slag)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0