Spindelfobi

Hello everyone!

Jag har sovit som en fjäder inatt = inge bra alls. Vaknade klockan sex då Simon skulle iväg och jobba, ja jag vet att du hatar att kliva upp tidigt men för det behöver du inte väcka mig :@

Jag skulle duscha kroppen idag, och vi har en dusch i källaren som är helt fräsch och snygg! Simon fick gå på spindeljakt och står nere i källaren och säger ''näärå, det finns inga spindlar! kom nu.'' jag ba ''äru säker???????????'' han ba ''jaaa!'' också går jag ner...

OCH SER EN SPINDEL DÄR JAG SKA STÅ OCH DUSCHA. Så jag sket i det.
Det finns ingen människa som har värre spindelfobi än mig. Jag tycker bara att dom är konstiga och obehagliga. Trodde jag skulle... svimma.

(Apropå något annat)
HALLÅÅ.

Jag skriver skriver skriver och skriver. Men ni kommenterar ALDRIG. Vårat Hollandpynt, hur jäkla grymt är inte det??????????=) och ni kan inte ens säga att det var fint eller nåt. Fan så tråkigt... Ibland när jag kollar på min statistik och ser att det finns några unika läsare, så tycker jag att det kan stå (unika robotar). För det är som att det är robotar som läser för att ingen kommenterar. BOriiiiNG.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0