Sommarjobb

Hiss och diss med sommarjobb!
Hiss:

Pengar

Få mer arbetslivserfarenhet
Lära känna nya människor
Få möjlighet till jobb i framtiden
Lära sig ta ansvar

Diss:

Man missar ju heela sommarlovet och alla soliga dagar!:(
Tidiga mornar
Jämt trött efter jobbet
Man kan bli beroende av kaffe
Man kan ha jävligt tråkigt på sin arbetsplats

Mina tankar & åsikter om sommarjobb

Jag är oerhört nöjd med mitt sommarjobb, jag tjänar väääldigt bra, känner alla där, vet vad jag ska göra
Och har redan kunskaperna inom yrket. 3 dagar i veckan är jag där på skoltid och gör min praktik, så för mig var det superlätt att kirra jobb i sommar.  Men dom som inte har praktik och vill jobba då? Jaa ni kan ju ringa runt, gå på anställningsintevjuer (glöm inte CV:t om ni har ett) Sommarjobb på landstinget och kommunen är riktigt dåliga. Man tjänar ingenting och gör bara massa skitjobb. Aja det var allt. Hörs!=)
// Simon




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0