SMÄRTOR

HEJ HEJ HEJ förlåååt för dålig uppdatering!
Igår var jag hos Simon och när jag är där så uppdaterar jag knappt för att deras dator är snigel och jag vill bara umgås med min pojke:)


Vi såg på instängd 2 igår, den var en besvikelse men ändå okej... Och The Box, rekommenderas inte! ''Oförutsägbar'' Ja det var den, den var bra och spännande från början men dålig i mitten så vi såg inte klart. HEHE.


Vi somnade vid tre och jag sov banne mig så skönt! Men nu kommer jag till det hemska, jag sov så underligt skönt men vaknade av MENSSJUKA. Jag är så jävla trött på att alltid bli sjuk när jag ska ha mens, jag var sjuk från 11 till 15 typ... Och det är den mest outhärdligaste smärtan som jag kan vara med om. Jag har alltid problem med min mens, den styr verkligen mig... Varannan gång får jag DÖDLIGT ont och det är hemskt. Känner mig som ett spädbarn, kan inte gå, prata, grinar. Det är jobbigt. Och nu när jag har slutat äta p-piller så gör det DUBBELT så ont, jag har aldrig haft så ont som idag.


Inga tabletter eller någonting hjälper mig, men det finns en smärtstillande som faktiskt lindrar ''Naproxen Mylan'' finns receptfritt på apoteket och hjälper vid akuta smärtor. Det är jättebra och vila, he en värmekudde på magen samt tigerbalsam och försöka sova.



Jag HATAR verkligen mens för det dödar alla krafter i kroppen... Men nu ska jag äta färsk pasta med köttfärssås! Adios =)

P.s jag mår bättre nu! (Tack för att ni undrar)

Postat av: julia

bra att du mår bättre :)<3

2010-06-21 @ 03:19:54
URL: http://jullebullan.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0