SKITVÄDER!!

GOD morgon...

Jag överlevde! Ha-ha. Ronja och jag hade det fruktansvärt trevligt :D

Jag sov verkligen skönt i min underbara säng inatt, sov på rosa moln... Men vad vaknade man upp till för väder. JO SKIT SKIT SKIT!!!!!!!!!!!!!!

Det blåser orkan, regnar och är mulet. Man kan ju börja undra ifall det är höst istället för sommar.

Den globalauppvärmningen kan sluta ljuga för det sägs att är det en KALL vinter så ska det vara en JÄÄÄÄTTE varm sommar... Let's see. Har inte märkt någonting än.

För att göra det hela ''god morgon inlägget'' lite trevligare så har jag en video som jag ska lägga upp, men måste bara få rätt instruktioner först ^^)

Hoppas det är bra väder i eran by/stad/land eller världsdel ni bor i...




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0