Sista veckan på Hagaskolan

I måndags hade fruntimmarna och jag grillkväll på norra berget ♥
Grillkorv med marsmellows på ;)
Igår hade vi brännbollsturnering och 9A VANN allt, här är bilder ♥
redigerad
Och idag... hade vi avslutning. Sista skolavslutningen på Hagaskolan :'(
Det är nu man inser hur mycket man faktiskt saknar sin klass. Här kommer bilder som pappa har knäppt med sin lilla ''systemkamera'' och imorgon kommer bilder från Canon digitalkameran :)
andra nior och jag tar emot stipendium
Cecilia och jag ♥
Simon och mamma ♥
Världens och då menar jag världens bästa föräldrar ♥
Rektor, Annelie Hjelm
Ugly
Min vackra pojkvän
Världens bästa vän och jag. ''Molly släpp miiiiiiiiig'' Hahaha
Min allra finaste vän
Älskade 9A
''Pussssss ?(a)''
VÄRLDENS BÄSTA MAMMA, JAG ÄLSKAR DIG!!!!!!!
Jonas min bästa killkompis, Christina älskade handledare och jag
Vackra du
Lille Christina ♥
Jag för sista gången utanför min grundskola...
SÅ! det var *nästan* alla bilder. Nu börjar Simon bli otålig så vi ska dra oss upp mot Norra berget för o klunka lite bira som en start på sommarlovet!
Ha en fin kväll =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0