ÖVERLYCKLIG!

Efter att ha haft underkänt i matematik i 3 år så blir jag ÄNTLIGEN godkänd i detta ämne, så det blir G i slutbetyg för mig, för första gången i hela mitt liv!
I'M SO HAPPY, I'M SO GLAD.
Jag har verkligen kämpat för detta och lärt mig allt på 3 veckor som man egentligen ska ha gjort på 3 år! För att göra en lång historia kort så har det inte varit lätt. Jag har extra svårt för detta ämne men det har funkat när jag haft min privatlärare som har hjälpt mig enormt mycket, den enda människan under 3 år som kunnat lära ut som man ska. Det här är lycka och ett G har jag gjort mig förtjänt, ett STORT tack till alla som har stöttat mig också! ♥
Får även behålla mitt VG i engelska! Helgen kunde inte ha börjat bättre. Jag är så glad och stolt över mig själv.
NU KAN JAG DRA ETT STORT STRECK ÖVER ALLT FÖR JAG ÄR KLAR MED GRUNDSKOLAN!:'D:'D

p.s blogg.se är fortfarande konstigt för texten är som en degklump =/




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0