Överflöd

Heeeeeej! Upptagna tråkmånsen här! Sesp.blogg.ses unika läsare har blivit lite mindre nu när jag inte har bloggat. Ja, ganska logiskt. Men ni får gärna stanna:) Jag skulle iaf kunna skriva en hel bok just nu.
Allt bra? Lagt märke till att jag har fötterna på svensk mark?

Jag kom hem imorse... Vi skulle flyga igår kl 11 på förmiddagen. MEN... vårat flyg var ''försenat'' i 4 timmar. Jo, såhär var det. När vi skulle checka in kl 10 så sa incheckningsgubben att vårat flyg var försenat i 4 timmar för att vårat flygplan skulle ta en tur över europa, så vi fick ett par torra mackor att gnaga på och sitta och vänta i 4 timmar. Sedan vid tolv så gick vi igenom säkerhetskontrollen och var på väg att bourda... Eller vi väntade på att få bourda. Istället för kl 11 så skulle vi flyga kl 15. 14:10 skulle vi bourda och alla väntade, men när klockan väl var 14:40 så fick vi meddelat att vi istället skulle åka 15:40 ??????!!!!!!!!!!!!!!!!!  Alla passagerare var förbannade inklusive familjen van Stralendorff. Vi frågade varför det tog ännu längre tid och då sa dom att dom först inte visste och sen att flyget var på väg. Iaf, passagerare som skulle till Krakow (i Polen) skulle lyfta 15:50 och dom fick bourda före oss!! Så vi skulle lyfta 15:40... men vi lyfte inte förrän 16:20. Och när vi satt på flygplanet så sa piloten att det var ett tekniskt fel på förra planet, så vi hade fått ett nytt plan. SÅ, dom sa 3 olika saker. Hela grejen var att dom LJÖG för att vårat plan var cancelled för att de förmodligen var för lite passagerare på det planet vi skulle åka med och DÄRFÖR så fick vi vänta. Och när vi väl var framme i skavsta så fick vi vänta 40 minuter på vårat bagage. Så vi missade vårat tåg och våran buss och fick boka om allt. Så istället för att ha kommit fram vid 21:30 så kom vi hem 03:00 inatt och somnade typ fyra. 5 timmar och 20 minuter fick vi vänta på flyget och 40 min på vårat bagage. Igår bestod dagen endast av att vänta. FLYG ALDRIG MED WIZZAIR!!

känner mig som denna skönhet


Älskling väntade upp mig här hemma så jag fick sova tillsammans med honom iallafall, det var mysigt. Men jag försov mig imorse och var som en zombie och fick reda på att jag har globaliseringsdebatten imorgon fastän min lärare sa att jag skulle göra den på torsdag för jag var borta typ hela förra veckan och igår... men jag ska inte göra den imorgon, gör den på torsdag eller fredag har jag bestämt. Fick också veta att jag har ekvationskomplettering imorgon... Men I can do it! Betygen sätts på fredag så jag måste spika det!!!

Ons - ekvationskomplettering, tor eller fre - globaliseringsdebatt, tor - tyskaredovisning om Stieg Larsson och svenskaredovisning om SL... dåligt skolless jag är nu. Sista veckan och ÄNDÅ ska 9A's lärare trycka in ''lite'' uppgifter bara. Endast för att dom tror att vi inte är skoltrötta... MEN det är 3 dagar kvar, sen är det SLUT!!!!!!!!!!!!!! det är slut med skolan. Can't believe it. Aldrig mer hagaskolan :')♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0