NERVÖS

Hej korvar

Idag vaknade jag upp i Simons bastu...

Nej, jag skoja. Men i hans kokheta rum. Går inte att sova ut där. Också har vi varit hos tandregleringen idag!!!!!!

Fast Simon, inte jag. Jag vill gå dit innan juli månad är slut. För jag vill verkligen ha tandställning, blir galen på det här. Och sen så vill jag ju be om ursäkt för att jag inte har videobloggat... än. Men jag är upptagen och försöker få till det, måste ju träna lite och vänja mig med min röst. HAHA. Rolig jag är.


Om 45 är det avspark Holland - Slovakien. Jag är så NERVÖS!!!!!!!!!!!!!!! Det är liv och död nu, vinna eller försvinna, Holland SKA gå vidare till kvartsfinal. Ni ska vinna allt.


HUP HOLLAND HUP!!!!

Videoblogg kommer, lovar =))))))))))))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0