MIN SKÖNA VÅNINGSÄNG

Jag måste verkligen skryta om hur skönt jag sov inatt.  Jag sov hemma, i min våningsäng med Simon. TROTS ATT HAN SKULLE JOBBA!! Också imorse så vaknade jag upp när han skulle åka, jag vaknade av att han prasslade med hans Cubuspåse.
'
Jag: kan du inte gå ut o prassla?
Han: jo om du vill deså
Jag: jaaa, det är skitstörande älskar dig kör försiktigt
Han: ska göra det, älskar dig med

Också somnade jag om snabbt som blixten och det var såååååå skönt. Sen vaknade jag upp senare för det kändes som att jag hade legat på koma... Och kollade på klockan och den var bara tjugo i ett. Men sängen var för skön för att jag skulle kunna kliva upp. Jag la mig på Simons kudde, log och somnade om.

Min våningsäng är det som gäller hädanefter, åh. I love it. När jag har sovit hos Simon har jag inte kunnat somna om så djupt och inte när jag sovit i min säng under min våningsäng heller. Jag har fastnat för den nu iallafall och sover där några dagar till. Mmmmmmhh zZzZzzzzz.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0