Min bästa pojkvän

HEJ GULLISAR
Simon och jag var på birsta en sväng förut och jag som närsomhelst kommer drabbas utav mens och har redan blivit offer för PMS så blev jag lite tjurig och gick och satte mig för att vänta på honom.

A moment senare så kom han tillbaka med en present till mig som jag har önskat mig väldigt länge ♥
En vit Triwa klocka med guld i !:'D




Jag har världens sämsta kvalité på webben så ja, då ser den inte lika snygg ut :( Den är för stor nu men pappa ska göra den mindre så jag längtar tills jag kan börja använda den! I Love It!


Idag var det även 9 månader sedan Simon och jag träffades för första gången och det kommer jag aldrig att ångra, jag älskar dig!


Så nu ska vi mysa på med en massa dricka och snacks:) Det är ju det som behövs för att stilla pmsbehovet...
Hihi.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0