Luftkonditionering, tack!

Hjälp mig out of here... Just nu befinner jag mig i mitt datarum fast det känns som att jag är uppe i rymden med en rymddräkt på och en mask så att jag kan andas i den atmosfären jag egentligen inte hör hemma.

Aja, jag ska säga det jag vill säga. Simon Bech-Hansen kan inte sluta pruppa och om han inte slutar pruppa så innebär det att jag kvävs i min rymdmask utav ÄGGSTANK!!!!!!!!!!!!!!

Fattar ni? WAAAAAH. Jag är inte in a good mood. Så jag blir bara FRUSTRERAD, IRRITERAD, ÄCKLAD OCH SJÄLV HÄMNDBENÄGEN...

Hahaha. Nä. Det är inte så ''Hahaha''. Och det värsta är att när jag ryter till... då... skrattar han :| Tänk att jag älskar och irritera andra. Men hatar att bli retad själv. Det ligger nog i allas personlighet. Jag vet.

Okej, just nu när jag skriver det här så ligger han i hallen och han släppte en NU igen. Innan det stod han i mitt nystädade fräscha rum och släppte ägg. Så det for in i mina väggar och min nybäddade säng.

God. Bless. Me. I'm. Still. Alive. But. He. Aint. Gonna. Sleep. In. My. Bed. With. Me. Tonight. I'll. Die.






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0