Life

What's up dudels?!

Vill NI veta nå som får er att flyga upp i taket?! Att tyska redovisningen gick utmärkt och jag kommer få VG i slutbetyg - igen - Tillbaka liksom, HELT AWESOMMMMMMMME :'D Sen så förmodar jag att det gick bra på ekvationskompletteringen också eftersom att min wunderbara mattelärare inte tagit kontakt med mig... 

Wunderbar är han inte. Men typ... kanske. Nä.

Jag har gjort två dåliga saker och jag har stekt i en ugn två gånger, först med en blek kyckling Cecilia i min klass och sen med en annan blek kyckling Szymon min man.
Här är jag i min halvsnygga bikini som det är en struts på och den här bikinin gör så att det ser ut som att jag har HUGE stora bröstvårtor men väldigt litet runt omkring. Rätt roligt. Fast så är det inte. My boobs are nice.
SER NI DOM YTTERST GANSKA SYNLIGA RÄNDERNA?!=) Jag gör...
Sen har vi umgåtts och bara rökt på... That's so nasty. Han har fått två ölflaskor, en Heineken på 650 ml och en Zybr (en polsk öl) på 500 ml PLUS en ananascigarr och en nyckelring och två knatterklubbor.
Jag. Kan. Exprimentera. Presenter.
Hälften av inlägget blev på engelska, men det är bra för globaliseringen. Hade!

P.s förlåt att texten blev så tät men det är blogg.se som har huvudet bak o fram.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0