Korv bal och allt möjligt

Min hals börjar bli bättre... Det magiska teét och grillchipsen hjälpte mig (hoppas jag såklart). Men fan, det är dödligt att nysa när man har ont i halsen. Annars brukar det vara rätt trevligt.

Imorgon är det bal som jag har nämnt typ sjutusengånger och efter balen så ska klassen tälta på skolan. Roligt va, det kommer nog vara mycket föräldrar som vaktar oss... Vad gör det, vi har roligt ändå:)

Just ja, jag tar med mig KALLKÖRV till grillningen ikväll.
JA. kall korv... aldrig fel att mumsa på. Helt okej gott:) Så jag kommer nog inte skriva innan jag åker mer, kanske när jag är hemma igen (om jag inte står i min underbara dusch). Vi märker väl vart jag hamnar först :D

Nu ska jag slänga mig i säng och mysa med Simon. Cosy, yeah I know.

Ses senare! som ankan här nedanför säger =))))))))))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0