Kinda dirty

Hej. Haft en bra dag?:))))))
Idag var då alltså den sista riktiga skoldagen på grundskolan avklarad! :'D Skönt? YEAH. Jag började klockan 8.10 så jag trodde ''äh jag skiter i frukosten eftersom att det är en kort dag'' Men, jag har verkligen insett att frukosten är den viktigaste måltiden på dagen. Gud välsigne mig att jag överlever. Jag kom hem vid elva och slängde i mig en pirog och tog min ''sovmorgon'' då och sov tills nu typ:) Har ont i halsen som faan och det är dåligt väder, hoppas det klarnar upp för ikväll blir det grillning på The Nourth Hill med fruntimmarna i klassen ♥

Iallafall.... på idrotten så spelade vi brännboll mot 8:orna... vi tränade tills brännbollsdagen som är på torsdag OCH dom snodde två pojkar från våran klass och även fast lärarna gjorde en fet missbedömning, ja så var det därför dom vann. Annars ägde såklart 9A as usual!

Bortsett från att jag har ont i halsen mår jag, ok! Känns bara som att jag har legat o sovit i en soptunna... Mitt hår är som smör och mina ben börjar bli kaktusar. HEHEHEHEHE. Läääääängtar tills min dusch jag ska ta ikväll efter grillningen, nyrakade ben och nytvättat hår och bara fräsch tills imorgon då balen är :D

Nu ska jag terra facebook. Hade!



Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2010-06-07 @ 14:11:07
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: Lussiel

hejsan!

kolla gärna in på min blogg och läs några av ,ima inlägg, skriva några komentearer och inspereras!

kram

2010-06-07 @ 14:27:27
URL: http://lussies.blogg.se/
Postat av: Rebeca

kikar in :)

2010-06-07 @ 14:31:46
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0