Kärlek

Jag överraskade Simon för han är sjuk och då kom jag dit och tog hand om honom. Men lyckades bli krasslig själv nu när jag är hemma...
Åååååååh. Jag vet att jag klarar mig utan dig, men jag saknar dig så himla mycket nu.
Kom hem till mig ♥

Jag funderar även på att anmäla blogg.se för att dom aldrig kan göra som jag vill, varför klumpar mina jädrans inlägg varenda GÅNG?!

Postat av: anonym

prova tryck på shift, eller vad heter det? haha. den man håller in för att göra stor bokstav. iaf pröva håll in den samtidigt som du trycker på enter, så är det för mig iaf

2010-06-25 @ 22:10:49
Postat av: Sharlee van Stralendorff

Tack ska du ha!:) vad heter du förresten?

2010-06-25 @ 22:16:47
URL: http://sesp.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0