I'm back!

Jag är vaken igen... Hej trogna läsare!



2 dagar sedan jag bloggade, kan man kalla dålig uppdatering. Ja. Förlåt, bad me :(

Jag har sovit hos min Simon 2 nätter i rad och igårkväll sov vi här, jag har faktiskt sovit som en kråka dom 3 senaste nätterna... Även fast det varit med Simon så har jag sovit som en kråka pga att jag har vaknat 3 mornar i rad för att han ska upp och jobba och det har tagit mig en timme att somna om.
Så inatt ska vi sova på olika håll. Guuuuuuuud vad jag längtar tills Simon slutar jobba, då får vi äntligen våra mysiga nätter tillbaka. HIHIhihIHIHI ♥ (Undra vad det kan innebära... Muahaha.) Skojas bara...


Jag vaknade upp nu utav att jag drömde att vi var på Kreta... Sen när jag vaknade så slog det mig att det faktiskt är 17 DAGAR KVAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan inte fatta det. Jag älskar det. 17 DAGAR!!! Jag längtar så J*VLA mycket.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0