Glader men sjuker

YES YES YEEEEEEES! Datorn är igång igen!

AVSLUTNINGSBALEN IGÅR VAR UNDERBAR! ♥
kommer sakna alla mina kamrater som jag har gått med i 9 års tid. Jag hade ångrat mig S Å H Ä R hårt ifall jag inte hade satt min fot på balen. Vad bra att man är holländare och trotsar sitt immunförsvar ibland!:D Senare så tältade våran klass och även fast mer än halva klassen gick hem och var mesar och sov istället för ute så var det helt crazy amazing med dom få 9 människorna utav 24 som var kvar. Minnesvärt :')

I måndagsmorse när jag vaknade hade jag en mild version utav halsfluss... jag gjorde allt för att det skulle gå över och sen just IGÅR så skulle jag bli så sjuk att jag kräktes hela två gånger. Sick? Oh yeah. Sådan konstig sjukdom har jag aldrig haft. Och jag trodde faktiskt att jag skulle få ta ännu mer stryk utav att ha sovit ute, skuttat och dansat. Men illamåendet har hållt sig borta än så länge och jag har inte ont i halsen, utan är bara fruktansvärt förkyld!!!!! Snälla jag ber till Gud att jag inte vaknar upp imorgon och mår illa. För det är inte vilket illamående som helst, utan en väldigt obehaglig sådan...

Men huvudsaken är att jag vill säga att kvällen/natten/morgonen var uppfylld. Så grymt :'D

P.S
Bilder kommer imorgon för jag vet inte vad internet vill säga mig ikväll mer än att den är väldigt i sin egen värld. (ENOYING). Nu ska jag sova för jag är bokstavligt talat väldigt trött. Skulle inte förvåna mig om jag somnade ståendes. Hehehe. God natt då Sverige =)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0