Förnedrande

Tokio Hotel fans. Jag varnar er, gå aldrig in på Carlings... Jag hatar den affären från och med idag.
Dom säljer denna tröja:
''I SLEPT WITH THE GIRL IN TOKIO HOTEL''



Ha-Ha-Ha-Ha ska det framställas som roligt???? Isåfall...vilken bra humor. Not.



Nej. Bill Kaulitz ser INTE ut som en tjej, FATTA DET!!!!!! han har KORT hår och vad spelar det för roll om man har långt hår?????? Måste man klassas som tjej då?! Hur många rockband har inte killar smink och långt hår? Det gör mig faktiskt irriterad, det är nedvärderande mot honom. Det är som att dom skulle skriva på en tröja:

''Michael Jackson likes to play with kids''

GRRRRRRRRR....... JAG ÄR SÅ ARG!!!



Postat av: LOQK <3

Hej darlings, kolla gärna in min nya blogg. WWW.LOQK.BLOGG.SE. Skriver egna texter och vill gärna ha kommentarer om vad ni tycker och tips på vad ni vill läsa. Kanske olika handlingar och problem. See ya ;D <3

2010-06-19 @ 00:06:56
URL: http://loqk.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0