Dream

Jag vaknade klockan sex imorse och kunde inte somna om, och när jag somnade så drömde jag en konstig dröm...
Det var en tisdag:

Jag var på skolan en VARM sommardag, också var det en kille som ingen hade sett på jättelänge som var där och uppträdde utomhus fast det var KOLSVART när han uppträdde... Sen så var det slut också gick jag och hämtade mina saker (jag hade bara underkläder på mig :S) och när jag skulle gå därifrån så stod det en annan tjej bakom mig som skulle vara med den där killen också gick han emot mig (tyckte jag) och sa ''vad ska du göra idag bobbo?'' och jag bara... ''pratar du med mig?:S'' han ba ''nej, med tjejen bakom dig, men vad ska du göra idag då?'' jag ba ''öhm... åka till Grekland!:D''

Fast... Sen kom jag på att det var ju i mitten på juni och vi skulle åka i början på juli. Också blev jag chockad i drömmen över att han sa bobbo till dendär tjejen, för det är bara Simon och jag som kallar varandra bobbo.

Iallafall så när jag var påväg hem så pratade jag med pappa i tlfn och frågade hur jag skulle komma till tandläkaren, jag hade för mig att jag skulle dit klockan fyra... Också när jag väl pratade med pappa i tlfn så pratade jag plötsligt med Simon. Och sen så kom jag hem och läste min mail för och kolla ifall det verkligen stämde att jag skulle till tandregleringen för tandställning just denna dag. Det var kl 11:20 jag skulle dit... och jag fick panik. Men sen så stod det den 18:e juni 11:20... PJUUUH.

Hahahahahhaha. Okej.
Det var min dröm. Jag har bättre talanger på att skriva än så, men jag ska inte skriva en skoluppsats så det RÄÄÄÄCKERRRRRRRRRRRRRRRRRRR. Hejdå.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0