SVAR PÅ FRÅGOR!!

Det här är svar på en kommentar utav en anonym läsare.

Hej anonyma läsare! Fan vad trevligt att du tycker att jag är en störtskön brud, hur roligt som helst!

Jag gick igenom mina kommentarer alldeles nyss och såg att du hade kommenterat... 1 juli... Omg I'm a bad person sometimes.

Jag har aldrig sett den kommentaren förut, skitskumt...

Från det här inlägget!

Och dina frågor var:
favoritaffäer?
bästa köp?
hur mår du justnu`?
är det skit bra mellan dej och simon, ni är sötast?
hur rullar ditt liv? 
du är störtskön bruden!

 

1. Mina favoritaffärer är... H&M. Jag bor i Sundsvall så det är en väldigt liten stad med noll affärer, okej det finns några men jag handlar mest på H&M vilket måste betyda att det är min favoritaffär!

2. Hmm... Det är nog all god mat jag har köpt och mina mjukisbrallor som finns i det här inlägget:)

 

3. Jag mår helt okej! Känns roligt att jag får svara på frågor (H)

 

4. Vi har det HUR BRA SOM HELST när vi är vänner och när vi är ovänner då är vi fiender... Ja det är man ju, man vill ju alltid ha rätt när det gäller bråk. Kriiiiiig! Men vårat förhållande är underbart, vi är bästa vänner också och det är superdupermegabaotaviktigt.

 

5. Det rullar på, jag har en underbar omgivning och jag ska börja gymnasiet. Mindre än en månad kvar... :( Men nu på sommarlovet så sover jag mest bara ut. Det är det man ska göra, då mår man!

 

Bättre sent än aldrig, my answers!

 

Fråga på fråga på så hårt det går. Öppen för allt.


Postat av: :)

Vad lyssnar du på för musik?

Favoritblogg?

Visst röker du? Varför började du?

Vad vill du bli? Fotograf? :)

2010-07-31 @ 03:57:10



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0