JAG MÅR BRA

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JAG MÅR SOM EN DROTTNING IDAG!!! SÅ JAG MÅSTE SKRIVA DET HÄR INLÄGGET MED STORA BOKSTÄVER FÖR O FÖRMEDLA HUR GLAD JAG ÄR!!

1. Jag var hos tandregleringen idag och har fått tid när min tandregleringsbehandling ska börja.
'
8e september ska dom separera mina tänder och (kanske dra fyra stycken)
14e september ska dom sätta in min tandställning och (kanske dra fyra stycken)
'
Jag vet inte om dom ska dra tänderna den 8e eller 14e, men dom ska göra det i alla fall, men nu jävlar anamma så är det min tur!!! Sedan så ska jag gå med tandställningen en stund innan dom ska OPERERA min mun för jag har ett extra tandanlag så det växer en tand på mina övre tänder nu. Så den måste dom operera bort... Lite nervöst och spekulerar redan mycket kring det... Tänk om jag får lika panik som när dom gjorde avtryck på mitt överbett med skeden och gips... (Ni som har gjort, förstår)

2. JAG HAR BLIVIT INTAGEN TILL MITT FÖRSTA HANDSVAL, HANTVERKSPROGRAMMET FOTO!!!!!!!!!!!!!
3. Min faster från Holland ska komma på måndag och stanna en vecka!
4. OM 8 DAGAR ÅKER JAG TILL GREKLAND!!!!!!!!!!!!
'
ETT GRATTIS?!?!?!?!?

Igår mådde jag som... man inte alls ska må. Jag låg och grubblade över ifall jag inte skulle komma in på gymnasiet och om jag skulle få tandställning. ALLT ÄR LÖST! JAG MÅR NUUUUU♥


OCH NI, JAG HAR FRÅGESTUND. SÅ FRÅGA DÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0