Antibloggning

Jag bloggar aldrig längre, eller aldrig ska jag inte säga för jag bloggar ju nu. HIHIHIHIHI. Men det är inge roligt att blogga när ni a-l-d-r-i-g kommenterar, det är skittråkigt. Så det är upp till er ifall jag ska fortsätta eller inte............

Jag deppar fortfarande för att jag är hemma och inte på Kreta. Min brunfärg går bort sakta men säkert... bara lite kvar på mage och ben. Känns förjävligt. Buhuhhähähä :'(

Postat av: Anonym

blogga hurru :)

2010-07-27 @ 18:21:56
Postat av: Leia ♥

Trist att det inte är roligt att blogga. :S

2010-07-27 @ 19:37:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej.

Tkr din blogg är bra och den är ganska rolig att läsa, brukar titta in ibland och läsa.

Så blogga mer tkr jag personligen.

2010-07-27 @ 20:52:48
Postat av: Anonym

hejsan! Jag skulle bara säga att jag tycker du har en jätte bra blogg:) själv har jag precis startat min..Du kan ju skriva vad du tycker om den och säga om jag kunde kanske göra någonting bättre osv:)

http://byvendela.blogg.se

2010-07-29 @ 12:43:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0