Voor altijd zijn wij hier, jij bent de beste!

Het is nu bijna twalf uur. Het nieuwe jaar. 2011. Ik hoop echt dat het een goed jaar wordt en dat de tijd snel gaat, even snel als vorig (dit) jaar. Ik denk steeds aan je en ik mis je, ik weet dat wij niks kunnen doen maar wij doen ons beste en zijn der voor je. Je bent een sterke persoon en dat weten wij allemaal, dit kun je wel aan! Je bent de beste. Ik mis je zo erg en ik hoop dat alles goed gaat, ik vind het zo erg maar jij kan het volhouden. Wij steunen jou voor altijd en ik hoop dat je dat euwig in je leven weet!♥

Wij houden zo heel erg veel van jou en wij zijn der ALTIJD!! ALTIJD!!!! Ik word verdrietig als ik aan het denk, ik ben nu verdrietig. Maar voor jou ben ik sterk. Ik denk aan je de hele tijd, jij bent de beste!

♥Ik hou van jou






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0