Pigg och nästan glad

Det var det bästa som kunde ha hänt på länge. Eller. Det var det bästa som hände på länge. Duschen idag. När jag tvättade håret, skrubbade kroppen och tog fram rakhyveln.

Det var så skönt att bli fräsch igen. Nu längtar jag efter Simon enormt mycket, saknaden gör ont. Vi har inte träffats på fyra dagar. FYRA! Imorgon blir det fyra och en halv. Vi träffas äntligen imorgonkväll. Känns helt underbart.

Plus att min syster Shanti kommer hem ifrån Polen också. Snart är hela familjen samlad!:)

Såhär har jag sett ut de fyra senaste dagarna:
~
Nådiga påsar jag har under ögonen. Ganska utmattad och svag. Min frisyr är en klassiker också.

Postat av: Hanna

Snyggast i stan ;) Fast det får man vara när man är sjuk. Skönt med duschen iaf kan jag tänka mig! : D

2010-12-16 @ 16:37:57
Postat av: Denise

Men du! Det ser ut som att en katt har klivit på ditt ansikte... OJojOJ. Saknar dig. Skola imorrn?

2010-12-16 @ 20:59:44
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0