Typ, klart!

En ''undanplockning'' i rummet blev till storstädning. Känns ju som att jag plockar undan i rummet hela tiden. Men nu för tiden klarar jag inte av när mitt rum är stökigt, trivs inte i det då. Ser lite hårstrån överallt. Kudden, golvet. Överallt. Rena hårmassan = peruk. JAJA, nog om det. HEHE! I alla fall så har jag storstädat rummet, bäddat rent både uppe och nere, dammsugit, dammat också har jag hunnit duscha!

För jag luktade ju lite dittan och dattan lite överallt. Har lagt upp kvällens outfit på sängen och hängt ett plagg på elementet. Det var ju... fuktigt. Äckligt. Klibbigt. Så det får torka först. Sen ska jag MÅLA mig, som alla vuxna säger. Fint. Visar bilder latero.

Titt här då, tro på magen att jag längtar efter maten. Ja. Mamma har lagat en 5 kilos kalkon. MUUUUMS!

~




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0