Svarar på sex frågor... vill ha mer nästa gång

Julleee om NU KÖR NI PÅ SOM ATTAN... fråga fråga fråga!
Vad är det roligaste med hvfoto?
pussssssssssssss


Hmm... friheten! Vi får mycket fri tid och eget ansvar. Det är skönt att det är slappt också. Men ibland saknar jag det hårda lite. Har inte fått in mina rutiner riktigt än trots att jag nästan gått en hel termin. Men att vi får fota och mycket egen tid är härligt!
 



Ronja Sjölander
om NU KÖR NI PÅ SOM ATTAN... fråga fråga fråga!
finns det något du ångrar i ditt liv? i så fall vad?

Ja, att jag inte har skött skolan på riktigt från början. I högstadiet också, ligger lite slappt till nu med så jag ska inte komma in i samma onda cirkel som då. Sedan är det en hel del annat. Så som jag har betett mig mot mina nära och kära då jag mådde väldigt dåligt. 


Hanna om
NU KÖR NI PÅ SOM ATTAN... fråga fråga fråga!
Om du fick ändra något i ditt liv, vad? ;)

Att få tillbaka våran hund Djino, att jag bodde närmare mina släktingar och att ha höga siffror på kontot!

Denise om Fortsätta videoblogga????!!!
1. Prata norrländska, eller typ hälsingemål.
2. Ha med mig i en videoblogg.
3. Dra ett skämt.
4. Prutta lite.
5. Prutta INTE, usch.
6. Kom på en catchphrase, typ I KNOW YOU LOVE ME, fast nått mycket bättre ju. Typ... 'Det var allt för dagens avsnitt av CHARLIESHOW.'

1. Okej Denise. Du vill att jag ska göra det för att jag ska skämma ut mig.
2. Har ju haft det!!
3. Okej. Kommer någon dag.
4. Okej
5. Okej, då gör jag inte det.
6. Okej, jag använder det i videobloggarna som avslut.


Anonym om
NU KÖR NI PÅ SOM ATTAN... fråga fråga fråga!
ge något exempel på en svår motgång du och simon gått igenom och hur ni gjorde för att ta er igenom den, om ni nu haft någon svår motgång :)

Alltså... vet inte riktigt vad du menar. Vi har haft små motgångar. Att man bråkar då och då och det är ju en motgång men vi har haft det jobbigt, ja. Att vara ovänner är det sämsta som finns för man har det ju så bra när man är sams. Men jag tänker inte gå in på ''varför'' vi haft motgångar eftersom det är lite för personligt. Men när vi har motgångar så pratar vi om det och vi har starka kämpaglöder så vi kämpar oss igenom och har en stark vilja! Vill man allt, så går det! Plus att vi är obeskrivligt kära i varandra och älskar varandra över allt annat så det gör saken mycket lättare.

Men kämpa på om du och din pojkvän har svåra motgångar, bästa tipset jag kan ge! Och... GÖR ALDRIG SLUT bara för att ni bråkar. Det är helt naturligt. Skulle aldrig lämna Simon bara för att man ''bråkar för mycket''.


Sanna om NU KÖR NI PÅ SOM ATTAN... fråga fråga fråga! 
vilken är din favoritblogg? :P

Ung mamma Mikaela och Mammasjoel

Sedan har jag mina vänners bloggar som jag följer, men absoluta favoriter är deras skulle jag tro...

Också är ju mina fienders bloggar också mina favoriter, HEEHEEEEEEEE!!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0