Nu är jag här... igen! Ett långt och intressant inlägg. Lovar.

Jag måste ju faktiskt berätta lite vad som hänt. Kan inte bara flaxa omkring som om jag egentligen inte har blogglust. Men så slog det mig att NU vill jag ju faktiskt BLOGGA!!!!

Den här helgen har varit omtumlad utav känslor men helt bråkfri! Det känns så skönt. Så himla skönt.

Idag har hela familjen varit på Birsta och tramsat runt. Jag har dessutom hittat tre julklappar. Och nu är julklapparna till min älskade pojkvän klara också, så skönt!:)

Jag hoppas han blir nöjd

Och vet ni vad?!?!?!? Det har TYP snöat 3 METER dom senaste dagar. I hundra dagar. Jag lovar. Om man inte hade skottat undan allt. Igår lekte Simon och jag i snön och vi gjorde feta spår och grävde ner oss ca 1 meter i snön. Och idag hade ALLT snöat igen. Så ytterligare 1 meter. Och det sägs att det ska snöa 1½ dygn till. Snart är julen häääääääär! Och det är redan fjärde advent idag. Jag älskar detta!:)
Och på tisdag ska pappa och jag åka till Birsta och julklappshandla det sista, på onsdag också och på torsdag hänger jag kanske med Simon. Birsta har öppet till 22:00 tis-ons. Och Ica Maxi har öppet till 00:00 23:e december. Dagen innan jul. Och jag lovar att människorna kommer att stresshandla det sista natten innan. Öppet till 00:00. Spännande och utmattande. Från 08:00 dessutom.
Jag fotade mig själv igår.

Postat av: Hanna

Snö är så jävla grymt! Löv it! : DDD

Och haha gud vad roligt att se om det skulle vara några där mitt i natten... spännande.

Och snygg tröja på sista bilder, gillarn nitarna : D

2010-12-20 @ 09:17:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0