Mysigt att ha mysigt

Jag har typ saknat er! Jag har saknat min egen blogg.

Igår var det fest hemma hos oss. Och mamma hade bjudit hennes kollegor. Vilket var jättetrevligt!

I somras var jag modell för ett smyckeföretag. Prahlin. Min mammas kollega äger det företaget och då var jag modell för deras smycken.

Igår fick jag två fin-FINA presenter utav Erika (en utav ägarna). Ni kan inte ana hur fina dom var, jag blev så varm i hjärtat så det är helt otroligt!♥ Jag kan visa er bilder sedan. Hon är som min andra mamma. Så fin och så snäll. Tack världens bästa Erika!

Kvällen blev lyckad lite senare i alla fall. Gick och la mig runt midnatt och tröttare än igår har jag inte varit på länge.

Idag har jag haft en supermysig dag. Sov ut länge. Klev upp och åt frukost och åkte upp till en julmarknad på Norra berget. Med mamma, pappa och Simon. Det var kallt men så mysigt. Jag var den enda som inte frös. För jag har som sagt världens bäsa dojor. Ett tips, lägg ned mycket pengar på ett bra par skor. Än tvärtom.

Mamma har köpt en massa goda saker och jag fick med mig ett par tjocksockar hem, superfina:)

Snart ska Simon och jag åka till birsta för att bränna lite pengar på julklappar och sedan sova över hos honom. Ååh! Älskar mitt liv just nu.

Hejdåååå!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0