Magsjuka mitt i natten

Godmorgon. Ser ni vad klockan är?! Inte normalt.

Jag sitter här tidigt utav en anledning. En dålig. Hemsk. Kaos anledning.

Kvällen slutade bra igår. Simon och jag bestämde oss för att sova ut länge och ta vara på söndagmorgonen. Men... så vaknade Simon runt 3 inatt och behövde gå på toaletten. Jag trodde han skulle kissa.

Så kom han tillbaka och la sig. Då hörde jag hans mage bubbla. Han gick på toa. Var där en stund, så frågade jag vad som pågick.

Simon - jag mår jätteilla.
Jag - nej?! va?!?!? vill du ha vatten? samarin???????
Simon - ja...

Så var han klar på toa också gick vi och la oss. Han upprepade flera gånger av att han mådde illa, jag blev nojig och gick ned och hämtade hinken och la mig i min säng uppe.

Ca 20 sekunder senare hörde jag och såg jag Simon kräkas i hinken:( Jag har varit vaken sedan 5-tiden imorse och tagit hand om min magsjuke lilla Simon.

Jo, han har tagit med sig magsjuka hemifrån. Och jag blir väl nästa offer. FAAAN Å!

Jag gör i alla fall så gott jag kan för att hålla mig frisk än så länge. Vill inte - vill inte - vill inte. Han ska få sjuka ut lite här... sedan skjutsar pappa hem honom:( Jag vill gosa med honom! Men då vill jag också ha magsjuka. Jag mår jätteilla... på riktigt - ingen inbillning.

Måste STORstäda hela mitt rum. Magsjukerummet.

Postat av: Hanna

omg, hoppas du inte blir sjuk med ):

2010-12-12 @ 21:06:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0