Läs om du har lika tråkigt som jag

Jag var på akademibokhandeln efter skolan och köpte två block. Behövs i svenskan och engelskan.

Nu har jag tråkigt och tänker svara på den här ROLIGA listan.


Vad heter du: Sharlee van Stralendorff
Vart bor du: Sundsvall

Hur lång är du: 1.63
Tur nummer: inget
Oturs nummer: inget
Hårfärg: mörkbrunt


Senaste personen som
Sov i din säng: älskling♥
Du pratade med: mamma

Du gick på bio med: älskling♥
Du gick på stan med: moa
Du kysste: älskling♥
Du kramade: mamma
Du pussade: älskling♥
Du hade sex med: älskling♥
Skällde på dig: olle bllbiicicixxxxxxt

 

Har du någonsin

Sagt "jag älskar dig" och menat det: ja
Bråkat med ditt husdjur: ja
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nej
Gått i sömnen: ja

 

Privat

Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: tyckt om då kanske
Är du ensam nu: nej♥
Vill du gifta dig: ja! 
Vill du ha barn: ja!

 

Annat

Tar du droger: nej 
Vilka är dina bästa vänner: har nämnt dem i ett inlägg
Vad är du mest rädd för: hajar och spindlar
Vilka kläder sover du i: stor tröja och långkalsonger för tillfället:) 
Vart vill du gifta dig: på en strand med Simon♥
Vem hatar du verkligen: hatar ingen ''verkligen''
Varit kär: jag är!
Kör du bil: nej
Har du ett jobb: ja
Gillar du att ha folk omkring dig: ja, ibland
Har du någon piercing : ja


De senaste 48 timmarna har du

Gråtit: ja
Köpt någonting: ja
Varit sjuk: nej
Sjungit: nej
Sagt, jag älskar dig: ja
Velat säga till några att du älskar dem: har gjort det
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja♥
Kramat någon: ja


11 HAR DU:
Ett förhållande: ja!♥
En bästa vän: ja
Haft ett seriöst förhållande: har ett, världens bästa
Dejtat en av dina bästa kompisar: nej
Blivit kär vid första ögonkastet: ja
Fått ditt hjärta krossat: ja
Haft ett one night stand: nej
Skrikit åt en lärare: höjt rösten
Kysst någon och sedan ångrat dig: mmmmmmmjaaaah, MASSOR
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: ja
Några smycken som kostat över 1000 kr: nej, tror inte det

12 DAGENS:
Klädsel: leggins, klänning och en tröja
Frisyr: utsläppt
Låt: ingen
Vill ha: lov
Sjuka: nysningar
Drog: ingenting
Saknad: Simon
Köp: två skrivböcker
Godis: tuggummi
Attityd: jag gick till attack mot Olle

Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången imorse: hur gör jag nu då?


10 FÖRSTA:
Bästa kompis: Sosja
Bil: ingen
Kärlek: Karl
Husdjur: Djino, världens bästa Djino♥
Jobb: Unga ST
Köpta skiva: Darin, Carola?
Riktiga kärlek: Simon♥
Piercing: öronen
Konsert: Darin

10 SISTA:
Personen som smsade dig: Simon
Personen som du kramade: mamma
Peronen som ringde dig: Simon
Personen som du ringde: mamma
Personen du sa 'jag älskar dig' till: Simon
Alkoholdrycken: bacardi
Bilfärd: igår
Filmen du såg: BECK
Gången du grät: igårnatt
Måltiden: ris, chicken nuggets och currysås

9 SKULLE DU:
Våga hoppa fallskärm: nej
Våga hoppa bungyjump: nej
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: kommer aldrig dejta någon ny, för jag har världens bästa♥
Kalla dig själv lycklig: ja
Hellre ta bilden än vara med på den: ja
Kunna gråta över en kille: ja
Kunna gråta över en tjej: ja
Ljuga för någon: NEJ
Kunna springa 50 mil: nej


8 VAD:
Gör du just nu: svarar på dessa frågor och funderar
Ska du göra imorgon: gå på skolan
Säger du till dig själv när allt känns svårt: att vara stark och inte ge upp!
Har du med dig in på bion: Simon
Är det för färg på dina byxor: långkallingar just nu... rosa, hihi
Är det för väder hos dig just nu: snöar
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet: Simon♥
Skulle du göra om du vann på lotto: göra allt jag någonsin velat gjort - som kostar pengar!

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:
1. trosor
2. tofflor
3. tröja
4. långkallingar
5. binda
6. hårsnodd
7. töjning

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet: nej
Hur gammal blir du nästa födelsedag: 17
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: ja
Använder du huvtröjor: ja, ibland
Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: tatuering
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: alltså, Simon och mina vänner (som är av samma kön) så både kan man säga. Det beror dessutom på, till och från.

5 VAL:
Solnedgång eller soluppgång: solnedgång
Sommar eller vinter: sommar
Vilken ålder har varit bäst hittills: 15
Sova på sida, mage eller rygg: sida
Kramar eller kyssar: kramar och kyssar!


Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Hej Allt bra ? =)

2010-12-09 @ 16:22:31
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: neli

varsågod hihi. och tack :)



hoppas allt är bra med dig idag söt :)

2010-12-09 @ 16:34:37
URL: http://simplyneli.blogg.se/
Postat av: Denise

sv: Intressant det där! Jag pratade nyss med Anna om hur man ofta inte använder plural när det gäller adjektiv. Tänker genast lägga till A:n. :)

2010-12-09 @ 20:12:56
URL: http://woxstrom.blogg.se/
Postat av: Hanna

Finfin lista det där :]

2010-12-09 @ 20:28:12
Postat av: Denise

Fast nej förresten... Jag menade ju DU som läser, är DU avundsjuk? :D Då skrev jag ju rätt ändå!

2010-12-09 @ 20:29:38
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0