Julstädning - var på tiden

Tack för de fina kommentarerna om mitt senaste inlägg!:)

Idag har jag inte bloggat någonting. Men här kommer det!


Dagen har varit låååååååång!
Har varit på birsta (igen) har varit där TYP hela veckan och ska åka dit imorgon igen. Provsmakade IKEA's julbord... det var sisådär. Men tanken som räknades. Vi hade det trevligt (Simons familj och jag) :)


Idag har jag
jul(STOR)städat Simons rum och hans toalett. Eller det var Simon som gjorde toaletten, men jag gjorde det lilla extra......


Nu är det fräscht
och jag känner mig fräsch. Imorgon ska jag upp klockan SJU för att SIMON VILL PÅ BIRSTA KLOCKAN ÅTTA!!!!!!!!!!!!!! Grrrrrr. Insane. Imorgon får jag lönen också, ska handla de sista julklapparna! Wiihohoooooooo.


Postat av: Hanna

men herregud birsta klockan 8 O.O insane!!!!!!!!!!

men jag ska i och för sig oxå upp tidigt och åka bild i 6 timmar, funfun. hoppas ni får det trevligt iaf ^^

2010-12-22 @ 23:17:27
Postat av: aye

Hejhej :)

Ville bara kicka in här lite snabbt och önska dig en God jul i förskott.

Ha en underbar dag.

Kram<3

2010-12-23 @ 20:40:46
URL: http://ayesworld.devote.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0