Jag vill inte

Den här söndagen är den värsta på länge...

Jag har ångest inför ikväll. Då jag ska sova. Tänker inte vakna upp och må illa och behöva kräkas. Klarar inte det. Orkar inte det!!!!!!!!!!! Tänker göra allt för att förhindra att det ska bryta ut.

Jag saknar min älskling också, även fast han ligger i rummet bredvid. Det är det som är jobbigt. Han ligger i rummet bredvid och jag kan inte göra någonting alls! Det enda jag har rört vid honom idag är hans fötter. Närmare vågar och får jag inte komma. Jag kommer sakna honom ännu mera när han åker hem.

Snälla Gud. Jag ber till dig, gör mig inte sjuk. SNÄLLA!!!!!!!!!!!

Postat av: Hanna

Aw, stackars, hoppas du klarar dig iaf ):

2010-12-12 @ 21:08:40



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0