Jag hyllar ISAK HARDO

Just nu kollar jag på ''Svenska hjältar 2010''.

Och jag blev så himla rörd utav en hjälte. Kan inte beskriva med ord.

Jag måste HYLLA Isak Hardo som räddade en 4-årig flicka från att bli strypt av en drogpåverkad kvinna i centrala Stockholm, där alla såg på men ingen gjorde något. Han var den ENDA som agerade medan ALLA ANDRA stod och tittade på.

Första gången jag gråtit riktigt mycket pga av ett program. Han rörde mig enormt med hans insats och hans familj och lilla Fiona som överlevde!

Jag kan INTE förstå att VUXNA människor inte hjälper till. HUR kan man bara stå och titta på?! Hur i hela friden?! Bara stå och kolla och låta ett litet barn dö.

Läs artikeln här.
(Det är inte det här barnet eller kvinnan, men så gick det till)

Postat av: Hanna

Jag såg oxå det!! Snacka om modig männska, tyckte han var as modig som gjorde sådär, han räddade ju ett liv. fick dock damp på resten som bara stod och glodde, hur täntke dom kan man ju undre o.o

2010-12-13 @ 22:58:39



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0