Inte långt kvar till sängdags

Oj oj oj. Den här dagen har varit så himla lång!

Varit på skolan från 10.10 - 16.00 sedan gick jag till STmötet från 16.30 - 17.30.

Och eftersom att jag gjorde mitt FÖRSTA reportage i historien idag så åkte min kollega och jag till det stället vi skulle någon gång innan 18.00.

Det gick faktiskt förväntansfullt bra. I alla fall med intervjun, sedan när jag ska lägga in det på datorn på ST får vi se hur det går. Men det ska nog också gå bra. Har botat min rädsla litegrann nu i alla fall. Hade en liten ''intervjuskräck'' innan, men nu är den nog botad!

Kör på bara!

Var klar där 19.00 och gick sedan hemåt. Vet ni vad som vankas nu? PIZZA! Pizza från Pizza Playa. Hemkörning.

Gott. Mumsigt. Jag är hungrig. Har bara ätit frukost, korvstroganoff och druckit en Fanta.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0