Första gången jag faktiskt väntar på bättre tider

Jag säger godnatt nu. Jag behöver sova och jag behöver längta tills imorgon.

Imorgon kommer jag att höra av mig igen.

Jag har sett på julkalendern med mamma sedan avsnitt 1. Och imorgon ska jag kliva upp tidigt för att göra det igen. Det är så mysigt.
Gillar ni den?:)

Börjar för övrigt 12:45 imorgon men ska fota min hantverkare här hemma på morgonen så jag får inte så mycket sovmorgon. Det är bra. Har inte tid med det heller.

Nu säger en rätt utvilad och trött Sharlee godnatt. Hoppas ni kan sova, för det kan nog jag. Jag känner mig rätt uppochnedvänd.

Postat av: Hanna

Godnatt, seya tomorrow (:

2010-12-09 @ 22:49:34
Postat av: Denise

Är du utvilad och trött...? Hahaha, knasig kombination!

Du ser ganska uppochner ut också, sötis. :)

2010-12-10 @ 00:27:19
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0