En årsresumé av 2010

Januari
Den här bilden är tagen för att år sedan. Kommer inte ihåg så mycket från januari.
Men Simon och jag hade fyra månader tillsammans och allt var så underbart:)
~
Februari
Mitt livs hjärta togs ifrån oss. 16:e februari 2010. Den värsta smärtan jag har varit med om i hela
mitt liv. Ni kan inte tänka er hur jobbigt det var... Saknar honom så himla mycket, jag älskar dig!
~
Mars
Åkte på min första resa med Simon och fick även se älskade Tokio Hotel LIVE!!
~
April
Simons första födelsedag som jag var med på, han fyllde även 18 år:)
~
Maj
Hade avslutningsfoto med världens bästa klass, 9A.
~
Juni
Hade avslutningsfest med Hagaskolan, 9A stannade kvar och tältade. Saknar!
Fick stipendium utav skolan för bra skolinsats. Glömmer aldrig!
~
Juli
Åkte till Kreta med mamma, pappa och älskling. Såg vm-finalen där och min farbror och min faster kom även till Sverige innan vi åkte och hälsade på oss!♥
~
Augusti

Hängde med Krille en kväll! Hahaha. Fulaste bilden någonsin, började även på gymnasiet. Hantverk foto!
~
September
Fick första delarna utav min tandställning och drog även mina första tänder.
Simon och jag firade ett år, gick ut på restaurang och åt. Glömmer aldrig!♥ Och jag fyllde också 16 år:)
~
Oktober
Holland mötte Sverige, jag var väldigt nervös men Holland tog hem det:)
~
November
Gjorde min första operation i munnen, men det gick jättebra! Tack och lov.
~
December
Jag fick magsjuka!
Köpte också en pälsmössa.


Ett år går väldigt fort! Imorgon (idag) välkomnar jag 2011! Hoppas det blir ett jättebra år:) Den här årsresumén tog ett tag att göra. SÅ HOPPAS NI UPPSKATTAR DEN!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0