Dag 30 - Ett sista ögonblick

Förstå! Alltså... Förstå bara att det var TRETTIO dagar sedan jag började med den här listan. Började med den första punkten. Det känns helkonstigt.

Det känns ju... som alldeles nyss. Måste erkänna att det är väldigt skönt när tiden går som fortast men samtidigt är det väldigt frustrerande då man vill njuta av tiden fast det inte går.

Hörrni! Jag har dessutom gått från magsjuka till förkylning. I stället för att bli sjuk någon gång ibland så blir jag allting nu. Känns helt okej. Eller. Nä. Jag mår fortfarande illa, men förkylningen börjar slå till och såhär är det faktiskt. Att när jag blir förkyld, då blir jag extremt förkyld. Mer förkyld än ni någonsin kan ana. Men jag har bara nyst några gånger, det kanske inte bryter ut helt.

Dag 30 - Ett sista ögonblick... det enda jag kan komma på nu är när mamma, pappa, Simon och jag åkte hem från Kreta. Det var ett sista ögonblick.

Och snip snap slut. Nu är listan slut!:) (den tog slut en dag innan den beräknades avslutas).

Postat av: Hanna

Redan slut! o.o Tycker oxå det gått fort!

Och ja du blir ju mega sjuk märker ja, hoppas förkyldningen inte bryter ut, så du klarar dig (:

2010-12-17 @ 15:43:04
Postat av: Denise

Jag saknar dig min vän. <3

2010-12-18 @ 14:35:41
URL: http://woxstrom.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0