Dag 15 - Mina drömmar

Jag har många ambitioner i livet.

Jag vill först och främst, faktiskt uppnå mina ambitioner och lyckas i mitt liv med det jag vill.

Bli en framgångsrik advokat och vara gift med Simon. Bilda en familj såklart. Flytta till ödet där ingen kan hitta oss. Skämt åsido såklart!!!!

Vill kanske inte bo i ett varmt land. Mer söderut. Götet kanske. Ett stort hus eller en lägenhet högt i tak. Flyttar därifrån om jag får skräckfilmskänslor.

Jag vill lyckas! Jag vill ha foto som en stor hobby och kunna nästan allt om det, så fotografera åt fritidsintresset och advokat som mitt yrke. Också ska jag bli en riktigt bra KOCK. Kockerska? Nej. Det ordet passar inte och finns säkert inte. Så kock. Går i mammas steg på sätt och vis.

Min andra dröm är att träffa Tokio Hotel (har varit på deras konsert) men jag vill intervjua dom och vara med på bild med dom.

Min tredje dröm är att Kat von D ska tatuera min första tatuering, alltså den första stora. Som kommer att bli en porträttbild på Djino på min vad. Har jag berättat om min lilla älskling som öppnade porten till hundhimlen 16 februari 2010? Det var så orättvist. Det var den värsta, alltså värsta dagen/veckan i hela mitt liv. Jag saknar honom så himla mycket. Och jag älskar honom så mycket.

Därför vill jag tatuera in ett fint porträtt utav honom på min vad.

Så jag SKA åka till Los Angeles för det.

Min ''fjärde'' (fast FÖRSTA) dröm är att mina föräldrar, mina nära och kära ALLTID är friska och lever tills den dagen dom knappt kan stå på sina egna ben. Dom ska leva livet fullt ut!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0