Allt i ett

Nu har jag gjort klart potatisgratängen, den står just nu i ugnen!

Vi ska nämligen äta typ världens godaste mat idag. Lammstek med potatisgratäng. Vi är barbarer. Men det är gott. Det smakar inte kofta. I alla fall inte när kockar gör det, mamma alltså;)

Visst skrev jag att jag var trött igår? JA!! Jag hade kunnat sovit hur länge som helst idag. Jag kände mig som en Marionette! Det var läskigt. Också åt jag frukost också. Och där lossnade en plopp från min tand. Första gången det hänt mig under min tandställningsperiod. Nu dinglar den på bågen. Så jag ska dit på måndag 12:45.

Undra vad Shalleballebo ska göra ikväll dåååååå. Jag alltså. Vara hemma kanske. Leka med en kompis kanske. Vet inte.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0