Welcome to my shop

Tjänare, läget?

Har inte varit in här en enda gång för att jag har varit upptagen helt enkelt. Det får ni tåla.

Jag är ju bara människa.

Idag var skoldagen rolig, väldigt rolig. Vi fick våran första fotouppgift idag!

Slutade 16:10 och kom hem någon halvtimme senare, mamma gjorde middag och sedan for vi på Birsta City... spännande.

Jag fick med mig nödvändiga saker hem och det är ju alltid ROOOOLIGT.


Monki hade realisefest... hm... vipöppet. 20:00 började det.

Bjöd på klubbor, vitaminwater och 20% och VW kostar skjortan i verkliga livet.


Gissa vem som tog hem några... Hehehe. Jag såklart. När det är gratis så ska man inte vara blyg.
FRAMSIDA

Trodde jag var smart... med att täcka över vart jag köpt den. Men det fattar ju vem som helst nu. Men ingen får härma mig.
BAKSIDA
PERFEKT TILL FEST!! Bra kirrat Shalle. 250 kronor med 20% = 200 kr.
¨
Höga mys shorts/kjol... 180 :-!!!!!!! Ba skojas... 80 :- !!
Nya favoritsockar.
Ett grymt mattehäfte.
Kalender.
6 (5) st vitaminwater!
¨
Den 6:e gav jag till min älskade pappa:)
Perfekt till skolan!

Postat av: Lorena

fin kjol!

2010-08-26 @ 18:34:44
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: amandadesiree

klänningen var riktigt snygg.

2010-08-29 @ 15:59:04
URL: http://amandadesiree.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0