Svaren

 

 

Molly om Frågestund, I'll give it a try:
1.Hur känns det for real att du och Simon hållit i ett år snart? :D I'M SUPERHAPPY 4 U!
2.Kommer du klara av att gå i samma klass som mig i tre år? He-HE.
Hej Molly min bästa vän. 
1. Det känns makalöst underbart, kunde faktiskt inte tro det själv innan jag visste att han skulle bjuda mig på bion;)
2. Det var längesen vi gick i samma klass, så jag kanske bryter ihop... Nej, klart det kommer gå. SÅ JÄVLA BRA!!

 

 

Anonym om Frågestund, I'll give it a try:
vilka har du legat med? tacksam för svar.
Hej din anonyme, vad får dig att vara så intresserad utav mitt sexliv..... Creepy. Jag är öppen för alla frågor, men lite privacy vill jag behålla;) kram!

 

 

Anonym om Frågestund, I'll give it a try:
hur ofta har du och simon sext per vecka?
Det skulle allt vara intressant och veta... Förstår det. Tänk dig ett kärlekspar, ungefär så många gånger!

 

 

Emma om Frågestund, I'll give it a try:
vem litar du mest på?
Jag litar mest på mina föräldrar och Simon.


Noella om Frågestund, I'll give it a try:
vad tycker du om sommarvädret i Sverige? ;)
P.S älskar din blogg!!! PUSSS.
Det har varit fint i typ... 2 veckor. Sen har det varit piss. Bitter över att bo här, skulle hellre bo på Kreta!! Så för att vara sommar och ha mer regn än sol, så gillar jag det inte. 
Åh, roligt! Kram på dig:)


NWY om Frågestund, I'll give it a try:
ååh va skoj, har du många frågor?
Jag har mycket svar... Så fråga mer.

Alice om Frågestund, I'll give it a try:
varför började du blogga?:)
Jag har haft en hel del bloggar men alltid tappat suget efter ett tag, men sen så började jag följa en del bloggar i maj och då så sa jag till Simon att vi skulle göra ett försök. Simon bloggar nästan aldrig, så det är jag som står för bloggen för det mesta. Men jag började igen för att jag kände att det nog var min grej den här gången:)

Sofia&Isabella om Frågestund, I'll give it a try:
favoritaffär?
bästa film?
bästa klädesplagget i garderoben?:D

1. Jag bor i Sundsvall och här vet dom knappt vad kläder är... Det finns affärer, men inte alls som i Stockholm eller Göteborg. Suger! Men allmänt (när jag är i Stockholm och Göteborg) så är mina favoritaffärer weekday och H&M.
2. Avatar och inception!

3. och

 

Johanna om Frågestund, I'll give it a try:
vad tycker du om frisyren i min blogg? :)
Fin! Passar perfekt till fest. Dock inte så vardaglig:)

Thetwisagalover om Frågestund, I'll give it a try:
hur upptäckte du blogg.se??
Jag har bloggat en hel del innan men lagt av och jag följer många bloggar som är medlem på blogg.se. Så på såvis. Men från första början har minnet lagt av.... Så det vet jag inte.

Anonym om Frågestund I'll give it a try:
favoritmat?
är du född i Holland?
favoritland?
bästa utomlandstipset?
1. Surströmming definitivt!
2. Yes. Underbart va?
3. Holland, Tyskland och Grekland.
4. Woho! Tack för den här frågan. Mitt bästa utomlandstips är verkligen att ta med sig egen frukost om man inte har all inclusive. Ta med fincrisp, knäckebröd, smör, räkost, kaviar, makrill på tub... Pålägg på tub iallafall, ta med bra skor, extra handduk och frys in flaskor med vatten så dom blir till is och precis innan ni ska åka till flygplatsen. Ta ut dom och stoppa i dom i bagaget för sedan när ni kommer fram så är det ofta folk som vill sälja vatten för 100 kr och då sparar man på pengar genom att ha med sig eget vatten. Ta med plåster och åker du till Kreta så ha med er solfaktor 30+.

Linneaaaaaaa om Frågestund, I'll give it a try:
vad heter alfons mamma?
Sök på google.

V' om Frågestund, I'll give it a try:
Vad fick dig att börja blogga?:)
Vad tycker du om min blogg?:D

1. Jag har haft en hel del bloggar men alltid tappat suget efter ett tag, men sen så började jag följa en del bloggar i maj och då så sa jag till Simon att vi skulle göra ett försök. Simon bloggar nästan aldrig, så det är jag som står för bloggen för det mesta. Men jag började igen för att jag kände att det nog var min grej den här gången:)
2. Den var väldigt fin:)


Så. Det var svaren! Frågestunden slutar imorgon. Så det finns tillfälle att fråga mer ifall ni vill. Puuuh. Nu är jag trött.


Postat av: evelinA - TÄVLING PÅGÅR

alla kollar in på min blogg & röstar vem som ska bli utsedd till veckans-blogg!!!



nästa vecka kommer det en ny tävling och då kanske det är din tur att vinna?

lägg gärna till mig på Bloglovin så har du lika stor chansa som de andra att hänga med på mina uppdateringar & vad det kommer för nya tävlingar!

kanske ser du dom först och kammar hem priset?

säg bara till när du har lagt till mig så lägger jag till dig direkt....kram, sköt om dig!

2010-08-10 @ 01:24:50
URL: http://evelinaakauppinen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0