Sluta terra

Fan ta folk som ringer och terrar på morgonen.

Simon och jag låg och sov.
¨
Telefonen ringde och det spelar ingen roll vilken ringsignal man har på morgonen för ALLA är irriterande och man får i vilket fall som helst lust att kasta telefonen ut till andra sidan jorden.
¨
Jag låg kvar i sängen när jag hörde att det ringde till slutsignalen sen när det hade slutat ringa så tänkte jag för mig själv: ''Åh, äntligen! Vad är det för pajas som inte förstår att vi inte svarar. IDIOT!!''
¨
Så jag blundade och försökte somna om.  1 SEKUND efter så ringer det igen.


Jag bestämde mig för att kliva upp och svara. Det var en jädra surtant på luren, jag kollade på klockan ''10:40''.
Jag: Hallå?!
Hon: Ja, hallå?
Jag: Ja?
Hon: Har jag kommit till spelerian?!
Jag: Nej det har du inte. Du har kommit till van Stralendorff.
Hon: Ursäkta vadå?!
Jag: JA DU HAR KOMMIT TILL VAN STRALENDORFF!!
Hon: Amen ursäkta då!
Jag: Lugnt, hejdå.
Hon: Hej.


Det är inte första gången folk ringer till oss när dom söker Spelerian. Numret dit är 152191. Och vårat nummer är väldigt väldigt lik.


MEN FÖR DET SÅ KAN NI VÄL LÄRA ER ATT LÄSA NUMRET RIKTIGT?!?!
¨
Om ni ringer och vi svarar och säger att ni inte kommit till Spelerian då borde ni ha fattat det, men då ringer ni ändå hit igen. Då måste ni förstå att det är någon siffra som inte är på rätt plats.


Ja, vem som helst fattar det! Och dessutom, tanten som ringde imorse. Hon väckte mig och var otrevlig.
¨
Jag skulle ha sagt:
''Ja du har kommit till Spelerian, vad kan jag stå till tjänst med?''
Hon ''Jag undrar ifall jag har vunnit något på min trisslott?''
Jag ''ÅHHHHHHHHH JÄVLARRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DU HAR FAN VUNNIT 10 MILJONER!!''
Hon ''ÄR DET SANT?!!!!!?!?!?!?!''
Jag ''Nej, fan dra åt helvete och sluta ring!''




LÄR ER ATT LÄSA RÄTT NUMMER!

Postat av: Anonym

Hahahah, det där gjorde min dag xd

2010-08-11 @ 18:54:19
Postat av: ronja sjölander

HAHAHAHHAHAHAHHHAHAHAHHAHAAHAHAHAHA SKÖNAST

2010-08-12 @ 16:04:16



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0