Skola...

Våran blogg är fortfarande inte fixad. Men det ser ni ju.

Ha.Ha.Ha.

Det suger. Ingen ställer upp fast dom lovat. Sundsvallsbor... dom flesta suger och andra duger.

Näe jag skojades bara, dom flesta är snälla.

Tänker iallafall försöka fixa den själv nu!!!!!!!!!!




Första skoldagen är avklarad.

Slapp dag med svettiga conversefötter, BLÄ.

Det värsta jag vet är när mina fötter kvävs utav en stickande värme. Mina fötter måste få andas annars orkar dom inte bära mig!!

Jag var trött innan jag for till skolan, gissa vad jag är nu?

Utmattad. Jag har längtat efter lugn och ro hela dagen, det är förrän nu när jag ligger i min fantastiska säng jag inser hur mycket jag älskar lugn och ro. Jag saknar sommarlovet redan. Det är hemskt.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0