Kry påre

Simon åkte hem för en timme sedan och jag blev en sängpotatis med datorn i knät.

Ett skönt avslut på en måndagkväll... inte redo för skola imorgon igen.


Tidigare idag så var Simon och jag hurtiga och tog en cykeltur till stan fram och tillbaka och imorgon... tror jag.... ska jag.... nog, cykla till skolan.

OM DET INTE ÄR FÖR VARMT FÖR DÅ KVÄVS JAG.

Skoja, lättlurad kallekoskit lång näsa. Hahaha.

Jag försöker ladda upp bilder här på blåggen så att säja.

Men det går alltså inte. Tragiskt.



Just ja... När jag följde lillponken min till bussen så såg jag min gamla handledare skymta i skuggan... Jag ropade ''Christina!''.

Åh, Christina. Som jag saknar henne. Min handledare... ingen ersätter hennes plats.

Vi stod och surra en stund och sen sa hon att en lärare på skolan råkat ut för en olycka och är ett kryckmongo. (Inte just dom orden valde hon men jag väljer dom)

*Ha!Ha!Ha!*

Jag har också gått i kryckor och varit helgipsad. Så nej jag tyck int synd om däj.

Postat av: Bitter Sweet And Twisted

Tackar tackar, detsamma! :D

2010-08-23 @ 23:17:41
URL: http://bittersweetandtwisted.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0