JAJAJA

Usel uppdatering. Mänskligt, ber om ursäkt.

Pappa och Simon har åkt och fiskat. Och jag sitter här... vid datorn. Igen. Och lyssnar på Tokio Hotel - Phantomrider live 12.04.10.

Åh. Finns inget bättre.

End of that. Vad kan jag göra? Jag är själv. Jag tänkte precis fota lite med Nikon, men han ville inte. Jag var tvungen att ladda honom först.

Jag kan inte spela badminton för jag har ingen motståndare. Tv är det enda alternativet. Eller har ni några suggestions?



ÅH ÅH ÅH! Nu gick Michael Jackson igång...
JAG HATAR BLOGG.SE FÖR ATT TEXTEN KLUMPAR ALLTID IHOP SIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! DRA ÅT H*LV*T*.
P.s... det är därför jag har linjer mellan meningarna för jag vill inte att det ska bli en enda IGklump!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0