Höst

Höst.
Är inte det den nästbästa årstiden på året?
- För mig är det det.

Fan så mysigt det är! Höst ska vara regn. Då är det riktig höst... men jag hatar när det bara blåser.

Grrrrr. Snart får man krypa in i vinterjackan igen. Just nu sitter jag i mitt datarum... aa precis. Där jag alltid sitter när jag uppdaterar er.

Men snart efter jag har borstat tänderna tagit av mig kläderna och satt upp håret så ska jag krypa ner i min extraordinära underbara säng. Mjukt duntäcke med vittpåslakan, ett överkast, en filt och öppet fönster... då sover jag som fisken i vattnet.

Så nu tänker jag gå och göra det och imorgon, då börjar HVFO10 (så heter min nya klass men man vänjer sig
med sekunderna) 10:10 och ska cykla ner ifall det är bra väder... vilket jag tror är omöjligt så som vädergudarna envisar sig nu.

PÖSS Å GÅNATT DÅ, öppdaterar er imårgån!




P.s tjugoen dagar kvar tills jag ska få tandställning. Ni fattar inte hur mycket jag längtar... nä... oemotståndligt leénde kommer jag få. Finare än er... finare än vad ni någonsin har haft.


P.s igen....... Vi hörs imorgon efter skolan och ni får börja kommentera igen;);) 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0