GÄSTBLOGGARN SIMON

Jag antar inte att någon sitter vaken.
Det gör jag visste;)
¨
Hittills, den 9:e augusti 2010 har vi haft 6 unika besökare. Senast jag kollade statistiken alltså.

HURSOMHELST. Simon, delar av min familj och jag har suttit som soffpotatisar i princip hela kvällen. Först såg vi ett program om världens fetaste man, han vet ni nog... Han i Mexico. Väger 500+. Sedan såg vi Fear Factory, fattiga jävlar som äter blodiglar för pengar... Sedan så såg vi program om hajar, två i rad!
¨
Vithajar...
¨
Dom är inte att leka med.

Skulle jag befinna mig bredvid en stor fisk överhuvudtaget mitt ute i ödet nånstans i Atlanten så skulle jag... jag vet inte.
¨
BLI RÄDD SOM FA-AN!! Skulle skrika ''Vill inte döööööööö påååååååååå dettttttttttttaaaaaaaa säääääääääättttttttttt, HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP''

Kan ni imagine att bli attackerade utav en haj, krokodil, späckhuggare? Med en smäll så klår jag ner er.
Rovdjuren alltså.

Iallafall. Simon gästbloggade nyss. Ja, jag kallar det vad jag vill. Tänk att ''våran'' blogg står på hans mail och allting. Så ifall vi (läs jag) skulle tjäna pengar på denna blogg. Så hamnar det säkert på hans konto eller något liknande. Arggggggggh. Men det är Jag som har samlat ihop er. Jag. Och ändå i det andra inlägget han skrev nu, alldeles nyss. Så kallade han www.sesp.blogg.se ''våran'' blogg. Nej min älskling, jag älskar dig oavsett vad. Men nu måste jag vara ärlig, du har hittills skrivit två inlägg. Så just nu är du bara en gästbloggare.

Men två är bättre än en. Men passa er... Ifall ni slutar läsa mina inlägg. Men det kommer ni aldrig vilja. Ni kommer klicka er in flera gånger och tänka ''Åh, Sharlee! Dina inlägg är fantastiska.'' ''Sluta aldrig blogga!''. Lite hotfull är okej.
¨
Nu har jag skrivit mitt första inlägg den 9:e augusti 2010. Nu är jag nöjd.

Hoppas ni kan sova gott nu. God natt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0